În contextul Zilei Poliţiei Naţionale, Asociaţia Promo-LEX în parteneriat cu Inspectoratul General al Poliţiei au dat startul campaniei de informare dedicată împlinirii a 30 ani de la crearea Poliţiei Naţionale şi a 4 ani de implementare a Strategiei de Dezvoltare a Poliţiei 2016-2020.

Astfel, în perioada 18-31 decembrie 2020, pe întreg teritoriul ţării au fost organizate mai multe activităţi de informare a cetăţenilor.

Elementul de bază al campaniei de informare a constat în producerea şi promovarea unui video reportaj amplu, constituit din două părţi, care reflectă evoluţia şi realizările Poliţiei la 30 ani de la creare, precum şi obiectivele reformei. Progresele actuale au fost plasate într-o comparaţie cu perioadele anterioare ale dezvoltării Poliţiei, arătând astfel problemele cu care s-a confruntat Poliţia în trecut şi modul în care aceste probleme au fost soluţionate prin implementarea reformei Poliţiei.
Totodată, pe întreg teritoriul ţării au fost plasate zeci de panourile publicitare menite să scoată în evidenţă unele dintre principalele realizări ale reformei.

În cadrul campaniei, au fost produse şi urmează a fi distribuite de către angajaţii Poliţiei, materiale promoţionale (brelocuri reflectorizante, pixuri şi odorizante auto) cu mesaje dedicate promovării unui obiectiv sau a unei realizări din cadrul Strategiei de dezvoltare a Poliţiei.

Amintim că principalul obiectiv al reformei Poliţiei este dezvoltarea unui serviciu de poliţie profesionist, eficient, care exercită atribuţiile sale în interesul cetăţeanului şi al comunităţii, asigurând respectarea legii, a drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului, precum şi protecţia juridică şi socială a angajaţilor Poliţiei.

Campania de informare se desfăşoară în cadrul proiectului „Monitorizarea civică a reformei Poliţiei în Republica Moldova”, implementat de Asociaţia Promo-LEX cu suportul financiar al Uniunii Europene.

https://www.facebook.com/150815778266005/videos/735518324053514)